اگر کالایی که خریداری کردهاید ایراد فنی یا مغایرتی داشته باشد، شما میتوانید کالا را مرجوع کرده و پول پرداخت شده را به طور کامل پس بگیرید. اما این امر تحت شرایطی خاص امکانپذیر است.
برای کسب اطلاع از این شرایط، در این مطلب به موضوعات زیر خواهیم پرداخت:
اگر در کالای خریداری شده اشکال فنی وجود داشته باشد، تحت شرایط زیر، میتوانید کالای خود را بازگردانده و پول پرداخت شده را به طور کامل پس بگیرید:
اشکال یا ایراد فنی [که ظاهری نباشد] حداکثر تا 2 روز پس از دریافت کالا به تکنولاین اطلاع داده شود.
خریدار میبایست پس از دریافت کالا از لحظه آنباکس کردن و تست کالا ویدئو تهیه کرده (بدون قطع شدن ویدئو) و کالا را تست نموده باشد.
خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به تکنولاین اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری تکنولاین مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
کالا باید حتما در کارتن یا جعبه اصلی خود به تکنولاین بازگردانده شود.
جعبه اصلی یا کارتن کالا پاره و مخدوش نشده باشد. روی آن برچسب نخورده باشد و هیچگونه آدرس یا توضیحات روی آن نوشته نشده باشد.
در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان تکنولاین بررسی و یا تعمیر شود، تکنولاین مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
توجه مهم: گوشی موبایلی که ایراد فنی داشته باشد، به هیچ عنوان نباید با سیمکارت روشن یا فعال سازی شده باشد. درصورتی که روشن شدن با سیم کارت یا فعالسازی آن، از طریق سامانه همتا، محرز شود، کالا تحت هیچ شرایطی مرجوع نخواهد شد و مسئولیت آن برعهده مشتری خواهد بود.
اگر در کالای خریداری شده مغایرتی مشاهده کردید، تحت شرایط زیر میتوانید کالای خود را بازگردانده و پول پرداخت شده را به طور کامل پس بگیرید:
خریدار میبایست پس از دریافت کالا از لحظه آنباکس کردن و تست کالا ویدئو تهیه کرده (بدون قطع شدن ویدئو) و کالا را تست نموده باشد.
وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، حداثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا به واحد خدمات مشتریان تکنولاین اطلاع داده شود، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات تکنولاین مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
کالا باید حتما در کارتن یا جعبه اصلی خود به تکنولاین بازگردانده شود.
جعبه اصلی یا کارتن کالا پاره و مخدوش نشده باشد، روی آن برچسب نخورده باشد و هیچگونه آدرس یا توضیحات روی آن نوشته نشده باشد.
توجه مهم: گوشی موبایلی که مغایرت ظاهری یا فیزیکی داشته باشد، به هیچ عنوان نباید با سیمکارت روشن یا فعال سازی شده باشد. درصورتی که روشن شدن با سیم کارت یا فعالسازی آن، از طریق سامانه همتا، محرز شود، کالا تحت هیچ شرایطی مرجوع نخواهد شد و مسئولیت آن برعهده مشتری خواهد بود.
اگر از خرید خود منصرف شوید، تحت شرایط زیر میتوانید کالای خود را بازگردانده و پول پرداخت شده را به طور کامل پس بگیرید:
کالاها به صورت پلمپ شده بازگردانده شوند و بستهبندی محصول باز نشده باشد
توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی تنها به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده و هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته باشد. هرگونه تغییر شامل: بازکردن بستهبندی اولیه، برچسبها، نایلون وکیوم و شیرینگ امکان مرجوع کردن کالا را از بین خواهد برد؛ حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
اگر پس از بررسی کارشناسان خدمات پس از فروش مشخص شود که مرجوعی کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت است، کالای موردنظر برای مشتری ارسال میشود. درصورتی که مشتری از پذیرش کالای سالم و بدون ایراد خودداری کند، کالای مزبور تا 1 ماه به صورت امانت نزد تکنولاین خواهد ماند. با انقضای این مهلت، چنانچه به کالا زیانی وارد یا کالا مفقود شود، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.